Det regnar. så fint

dagens humör: Små irriterad, små trött, lite glad.
dagens mående: Helt ok. Känner mig mätt hela tiden. kan inte äta.
dagens borde: Äta.
dagens frisyr: Nersläppt. Som vanligt.
dagens klädsel: Vet inte, måste gräva upp något från klädhögen.
dagens planer: Städa mitt rum, sedan gå på klasskamrats "fest"
dagens materiella vill ha: En kopia av mina platåskor Stor Kalenderdagbok.
dagens fundering: Ska jag äta? Vad ska jag ha på mig?
dagens beroende: Äckligt, bita av skinnet i munnen (kinderna, en vana från Ä.S)
dagens tråkigaste: Min humör
dagens längtan: Tills imorgon.
dagens superlängtan: Till Miike snow/Band of horses spelningen. Också snö.
dagens bok: Ingen. Eller, tidningen people, saknar det en aning.
dagens låt: Whitest boy alive - burning.
shaya
tjooohooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0