hej 21 augusti. hej malmöfestivalen. hej skola. nu kör vi.

nu närmar det sig skolan, och såklart är jag deprimerad. Det blir jag alltid. Men tack vare mina fina vänner, miike snow, band of horses, festival kommer jag att överleva den första veckan i alla fall.
Det är ganska roligt att det är många fler som läser min blogg, nu har jag fått fler som tittar in varje dag! hej på er! jag heter Shaya och är 15 år. Jag gillar när det mest är mysigt och mörkt ute och älskar platåer(skor), kärlek, kläder och romantiska böcker. Och såklart gillar jag att umgås med mina vänner! Så? Min blogg (som ni kanske har fattat det) handlar mest om mina tankar, vardagliga saker och massor av bilder av mig/andra personer.
Hoppas ni kollar in i framtiden.
Och just det! Läs r, en viktig information för er alla. Sen tipsar jag Miss C's blogg. Alla bör läsa den.
massa pussar. Shaya
shaya
bild som jag tog med självutlösaren från igår kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0