om jag kunde ändra allt.

om jag kunde ändra allt, i mitt liv, så skulle jag nog först bett mina föräldrar att inte flytta till sverige, när jag föddes i usa.
sedan skulle jag vilja bett till mig själv att vara nöjd med mig själv.
och den tredje ändringen skulle nog vara att aldrig berätta allt för en vän, inte ens sin bästa vän. man kan aldrig lita på någon än sig själv.
det fjärde skulle ha varit att mina föräldrar inte skulle visat datan för mig, annars skulle jag inte bli beroende, då skulle inte alla blivit så missförstådda/jag skulle inte bli så sårad/påverkad.
det femte är att mina föräldrar inte skulle låtit mig sluta på simning, för då skulle jag idag kanske vara tre centimeter längre och ha vackrare kropp.
*
Men. Men om jag skulle kunna ändra på allt, så skulle jag inte ha mina vänner som jag har idag.
om jag hade ändrat allt, skulle jag aldrig kunna blogga, eller brinna så mycket för kläder/skor.
om jag hade ändrat allt, skulle jag aldrig ha någon fritid. Jag simmade 5-6 gånger i veckan, och aldrig skulle jag ha sovmorgon heller.
och om jag hade ändrat allt, så skulle jag inte ha min katastrofiska, vackra liv som jag har nu. Min framtid kan vara både ljus och mörk.
Men allt jag tänker på är nu, nutid.
shaya
shaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0