åh, min katt tassar så högt.

shaya
shaya
shaya
shaya
shaya
När jag slutade åttan kände jag lättnad:
Jag slipper vissa personer i klassen och en annan person som slutar helt i skolan.
Jag slipper blickarna som jag fick varje gång jag råkade titta upp.
.
Men samtidigt:
Jag kommer aldrig bli lika generad som dem gången personen kollade på mig, då mitt hjärta höll på att sprickas av nervöshet.
Jag kommer aldrig passera personen och lyssna på låten som tillhörde den.
Jag kommer aldrig vara rädd för att personen ska vara där, för jag var ju alltid nervös och blyg för att titta upp.
.
Men det bästa:
Jag slutar nian snart. ca 10 månader kvar, för det går ju förbaskat snabbt ju. Sen börjar jag om. Ettan. Nya folk. Kanske en ny person som vill plåga mig med sitt vackra leende, ögon och sättet att gå i.
Bilderna är tagna av mig/självutlösare, jag är på bilerna.

Kommentarer
Postat av: amanda

fina bilder! du är riktigt duktig

2010-07-21 @ 19:37:05
URL: http://secretalphabets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0