Bloggarna i mitt liv.

Eftersom jag inte har varit fotoglad de senaste dagarna (lovar er, f.o.m imorgon börjar jag med mina knäppa idéer) Så vill jag göra lite reklam, inte fult reklam. fin reklam, om andra bloggare. Dem som jag klickar upp varje dag, får något litet pirr i magen bara för att hon/han gör ett inlägg.
Så, här har ni dem (och på tal om ordningen, ingen ligger etta eller något. De är bara mina favoriter!)
Amanda + Olivia = Moderniteter.
Sandra Beijer = Niotillfem
Gudinnan.
Filippa Berg = Filippa berg
Miriam Assai = Wedgeheel
Olle Edvard = Olle Edvard
Sigrid Agren Superstar = Sheep skin magazine

dsc_2246

Och så Alma Helgesson.

Kommentarer
Postat av: Lina

jag läser moderniteters redan, får väl kika in på de andra också!:D

2010-08-01 @ 14:35:54
URL: http://TroOchTvivel.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0