en hälsning bara.

hejsan.  det kliar så himla fruktansvärt mycket i fingrarna, jag vill ju så gärna blogga. får nog säga så här, kära läsare: bloggpause kan slänga sig i väggen.
så..vad har jag gjort de senaste dagarna? Jo, tagit emot en amerikansk gäst, varit med mina vänner & varit på museum.
och åh, tusen åh. hur mycket saknar jag inte vintern? då man njöt de tre första veckorna, sedan ville man bara ha sol.
och när våren smygde sig in, njöt man av solens strålar som smekte kinden. och alla mina krångliga skor som jag hade i vintras, alla fina utsikt jag brukade kolla när jag hade fruktansvärda engelska lektioner.
när skolan börjar, så ska jag ta tag i betygen, vara bra och försöka tycka om många av ämnen.
nu bjuder jag av några bilder. lite strunt bilder kan man säga.
puss
shaya
shaya
shaya
shaya
hösthösthöstvintervintervinter
snälllllaaa kom. jag vill ha kluriga morgon och ha på mig en puffig, trång, röd basker på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0