oh someday. I am waisting no more time.

shaya
Åh. Jag känner mig lat tack vare den här kokheta värmen som smyger omkring Malmö.
När det har blivit lite kallare (25°c) Så ska jag försöka våga gå ut till stan utan att jag smälter som choklad.
Jag vill så gärna köpa lite saker. Och göra saker.
Listan:
♥ Hårfärgs sprej, Rosa/Blå
(måste bestämma mig).
♥ Lämna mina böcker och
låna nya böcker.
♥ Promenera lite i parken
♥ Träna, dvs springa några kilometer
tre gånger i veckan.
♥ Börja med vegetarisk mat igen, jag saknar det.
Jag känner mig hängig efter all kött.
(Om jag nu får det.. av mina föräldrar/psykolog)
*
Sen vill jag gärna fixa digitala bilder så jag kan hänga dem/klistra fast dem någonstans på väggen i mitt rum.
ps. Jag har fått tillbaka min systemis! Jippie! Välkommen hem Oktober! ds.

Kommentarer
Postat av: miriam

åh vad jag känner igen mig i det du skriver. jag har nog aldrig kännt mig så lat som jag gör dagar som dessa. jag är hemma hela dagarna och smyger ut på nätterna.

2010-07-15 @ 14:13:18
URL: http://www.miriam-assai.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0