worst.

fast, det värsta med att sova är:
Om man drömmer något fint, som jag gjorde för några dagar sedan.
Jag drömde att jim sturgess tog tag i mig och började kyssa mig! Totalt fint, så fint. Han är fin, och vacker.
Det verkade så verkligt. Sedan rycker man till och vaknar.
Kanske... kanske så är det bättre om man ligger i koma och drömmer om sådant, sådana saker som är omöjligt. Som att bli flickvän med en vacker man som råkar vara känd.
Tumblr_l2b2078kqv1qbhgigo1_500_large
20090322235602
får man vara kär i en känd man? Som man kanske träffar i drömmens värld?
Känner mig töntig.
*
och det andra saken (urfånigt, totalt töntigt), var att jag drömde om något jag aldrig skulle vågat i verkligheten.
Jag hade rosa hårtoppar. och min reaktion i drömmen: C00lt, elit. fab. fierce. Och efter ett ögonblick rycker jag upp och tar mig i håret i verkliga livet, har jag rosa hårtoppar? tyvärr.
Tumblr_l4rwx4ihel1qap9gwo1_500_large
Tumblr_l4ndy4yqet1qzrg2so1_500_large
*
och det tredje var den gången jag drömde om peter pan. Nog en av det finaste drömmen. Jag flög, var i magi.
Och det var den enda gången jag har drömt om peter pan. men jag har nydligen drömt om att flyga, igen. Det kändes skönt och fritt. Freedom ni vet. Testa ni själva, att flyga i eran dröm, det är så... vackert på något sätt.
Tumblr_l1jgpnprfx1qzdiqvo1_400_large
Tumblr_l4dc6zjfva1qa8t1ro1_500_large
*
och det tredje. Den gången jag drömde om att vara Harry potters lillasyster.
Jag har hittills drömt om det två gånger.
Om magi och hogwarts. Och såklart mina vänner, Hermonie och Ron.
Tumblr_l4vz86fl6d1qa8u1jo1_500_large
Tumblr_l3fogqjdxk1qaoueko1_500_large
Tumblr_krjhblcrni1qzvxtio1_500_large
Hogwarts-castle_large
och just det, har ni drömt om mat?
jag drömde om mat en del innan, då när jag avstod från det.
bilder ifrån weheartit.

Kommentarer
Postat av: johanna

åh jag hatar att drömma så fina drömmar om fina (kända) pojkar eller bara någon som man inte riktigt vågar gå fram till med två sugrör och en öl. sådär som i novellen högre upp. jag drömde också för några dagar sedan att jag fick jobb på american apparel. åh..



ps,din blogg är väldigt fin!

2010-07-08 @ 22:25:10
URL: http://electroencephalo.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0