det jag mest älskar.

• När min katt är lugn och avslappnad, då kan man kidnappa henne och sätta henne på ens mage utan hon bits. Hon brukar ligga på min mage, bara om jag kliar henne under hakan.
• När mamma kallar mig för pumpkin, jag blir så glad och känner mig som en åtta åring igen. jag älskar dig mamma.
• När folk frågar mig om mina kläder. En gång var det en tjej, som jag inte ens kände,  som frågade mig vart jag hade köpt mina kläder. Och ibland, när jag är i min favorit affär brukar personalen och kunderna peppa mig och säger att jag passar i de valda kläderna perfekt. knäppt va?
• När jag är nöjd. Nöjd med min kropp och inte tänker på hemska saker. Mår så himla bra då.
• När någon ger mig något litet present.
• När jag köper kläder/skor. Ja, jag tror att jag kommer att ha ekonomibrist i framtiden. Jag kan inte motstå från att köpa kläder/skor. host, shopaholic, host.
• När en pojke ser på mig över 10 sekunder, speciellt den jag gillar.
• att vara kär.
shaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0