Buffy!

Tumblr_l0p5xnpshp1qzcrd8o1_500_large
Tumblr_ks677nutw71qzf095o1_500_large
Tumblr_l0xieksc3f1qzl9k5o1_500_large
Tumblr_l2r0aohxae1qzjw72o1_500_large
Tumblr_l2dpkcn1wm1qc0fsdo1_500_large
Det är sällan jag tittar på något okänt program som jag aldrig har sett förut.
Men för ca en månad sedan zappade jag tv, och som vanligt var allt repris, sådana saker som topmodel, man såg när man gick i trean.
Då, för en månad sen, satte jag på tv400. Buffy, the vampire slayer. kul! nej.
Fast jag tvingade mig själv, höll mig till tålamod för att kolla det.. Så efter en halvtimme blev jag stört förälskad i den här serien som är så fullkomligt löjligt, men ändå så intressant!
Samma sak hände med Ghost Whisperer, som jag började titta för ett år sedan.
Så fullkomligt löjligt, men samtidigt fantastiskt roligt att se på.
ghost.jpg GHOST WHISPERER image by aengland
Tata!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0