There is a house built out of stone. Wooden floors, walls and window sills. Tables and chairs worn by all of the dust. This is a place where I don't feel alone. This is a place where I feel at home.

shaya
shaya
shaya
shaya
Väntar på Summer, väntar att Summers vän Sun som ska smälta husen runt gatorna.
Jag väntar, väntar också på någon fin människa. Jag vill bli kär igen, bli lite gladare, bara lite brunare.
Vill ha lite fräknar, äta egen gjord glass, simma vid solnedgången och känna doften av sommar regn.
Väntar;
jag ska bara vänta tills någon knackar på min dörr. Då är det/blir det färdigt.

Kommentarer
Postat av: anna.

visst känns allt trevligare i fnittrig förälskelse? fina bilder och fin text.

2010-05-13 @ 12:16:37
URL: http://kaospassagerare.blogg.se/
Postat av: angelica

sv: åh tack. Så synd att jag nästan aldrig får tid för att rita längre, men förhoppningsvis kan jag lägga upp något nytt snart.



och åh jag längtar också till sommaren, sol och bli brun och allt det där. Just nu är det liksom mitten på maj men det känns som oktober :(



ujuj vilken lång kommentar det blev

2010-05-13 @ 14:28:10
URL: http://indianchief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0