När kvällen lyser med blommor.

Idag är/var jag väldigt trött. Så jag och min fina (en bra) vän Rebecca tog bussen ner till stan, och gick runt. Mer så sade jag farväl till Malmöfestivalen. Åt grillad kyckling med baguette (så himla fränt ord), sedan tvekade jag en stund om jag antagligen skulle köpa brända mandlar eller en donut med chokladglasyr och kokosflingor.
Jag är verkligen nöjd med årets festival, verkligen. Det var som om någon lycklig person som har kommit in i mig.
Tack allihopa för en fantastisk Malmöfestival.
Och jag kan knappt vänta tills nästa år, 2011. Då kanske det blir två festivaler.
Tack för att ni kom; Miike snow, Band of horses och till och med Johnossi som jag knappt lyssnar på.
Jag. kärlek. er.

Kommentarer
Postat av: Miss C

Shaya: Ah var det du!? ;D Tack så sjuuukt mycket!!! <3

2010-08-27 @ 21:02:14
URL: http://missc.se/
Postat av: Rebecca

Haaha,fränt,vi funderade ju faktiskt också på att köpa pommes,, de var kul iallafall <3

2010-08-28 @ 15:13:07
Postat av: Sabina

vilka lyckliga bilder!

2010-09-18 @ 00:11:03
URL: http://kjolhelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0