när knäna luktar salt och håret fortfarande luktar tvål efter kvällsdoppet i havet.

idag (Onsdag) jobbar jag hos moi maman ostibit!
mys! De har data där så jag inte blir för trött. Och jag önskar att imorgon ska bli en riktigt kall och mysig dag.
Förövrigt var gårdagen fantastisk rolig.
jag kanske överlever nian trotsallt. jag har ju så goa och fina vänner, bortsett några.
Nu protesterar mina ögon, de vill sova. Lika så min kropp, hjärnan + hjärtat vill drömma.
kärlek till er flesta.
shaya
shaya
shaya
photos: maman! Från förra veckan när vi besökte staden Lund. Såg jätte fin katttyg (menar liknande som miu miu's) som jag ångrar att jag inte köpte. Ay ay ay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0