hej

något som jag vill avlsöja till er, kära vänner.
Jag ska nog börja skriva.. skriva en bok.
Inte hetsigt snabbt. Kanske tiotal meningar varje dag/vecka/månad. Bara när jag känner för det.
Tänker blanda in mina egna fantasier om hur mitt liv kunde ha varit, och mina dåvarade problem, samt min dåvarande önskemål med att göra något förskräckligt med min kropp.
Äsch, kunde bara inte hålla det hemligt.
Jag har ett projekt på g! Fast inte på g just nu, det kommer vara på g.. Äsch då.
Jag ska sy en kopia av miu miu katt klänning, dock kommer det inte ha fina kattmönster på sig, eftersom det är/var omöjligt att hitta liknande tyg.
Men om ni har sett, tyg med svalor eller katter på, får ni gärna meddela mig. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0