bara lite till, så står jag inte ut med dig.

shaya
Idag var det ingen bra dag, jag fick en attack, och skakade av rädslan över ångest. Så jag gick till kuratorn och fick lite hjälp. Och när pappa berättade om historier som jag aldrig har hört förut blev jag mig själv igen.
Blev mer bättre humör när jag såg att mina läsare statistik har blivit mer och högre! Hej alla nya! Hoppas att ni trivs med det jag bloggar om. och om det är någonting ni undrar över, så kan ni alltid slänga någon kommentar. Jag godkänner alltid kommentarerna först.
Puss.
(ps. jag heter Shaya för er som inte visste det! ds.)

Kommentarer
Postat av: ina

Hoppas att du mår bättre nu:( jag gillar inte när du mår dåligt. Jag kan inte föreställa mig vad du känner, men jag hoppas att du mår bättre för varje dag som går. pussar och kramar Ina

2010-06-09 @ 16:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0