hej hallå låt oss rulla på

hejsan vänner!
Förlåt, så himla mycket. igen.
Livet står på spel: skola, skitplugg, underbara vänner och shopping (dah).
Ibland känns det som om jag kommer att dö, jag kan inte anstränga mig. Det känns för fel, äckligt.
Men så är det.
Jag har liksom funderat en del, jag tänker gå på estestisk linje. Och nu kanske ni tänker: "varför tar du inte naturvetenskap? du kan bli vad du vill om du tar det!"
Nej! så är det inte! Jag trivs inte med sådant skit. Jag vill älska skolan, tänka att faaaaan vilken härlig dag det är i skolan. + att jag älskar det jag pluggar om.
Jag vill inte läsa om dumma kemikalier osvosv.
Ok, nu lägger jag av.
Ha det så bra, eller bäst. Festa imorgon! För det är ju fredag! Det ska kanske jag göra.
peace out. kyss.
(just det! det är så hiimmmmmmmla pepp just nu!!!!!!111 det är oktober imorgon! OMG! HÖST"!!!!!!!)
shaya
kdfjsbgfbg ni är bra

Kommentarer
Postat av: ina

ÅH vilken coolig bild gullet! Du skriver så bra+du är snygg! hihi..PUSSAR

2010-09-30 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0