nno no no no no no no-. .- .. c, svxc kzjdvnmcv zxhvsdyf8q3 wer-weTRERTYERytte%&&%¤6

shaya
shaya
jag är så himla arg och ledsen på mig själv. Jag köpte mina docs idag, men när jag kommer hem upptäcker jag att de är för små. men de i 37 är för stora. jävla kängor.
imorgon får jag ringa shock tidigt och beställa om kängorna igen. jävla patte
jag vill så gärna ha dem. jag vill se ut som maja när hon har sina docs!
*hoppas de har dem i 37orna kvar, hoppas*
och nu känns det som om jag inte har några bra bilder att visa er. Jag får be min älskade ina skicka några bilder som vi tog för några dagar. pussar till er vänner, och läsare.
kysssssssssspusssssssssssmummmssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0