jag är kanske sämst. men inte fulast.

jag är dålig på många saker. det är dåligt. jag tänker skriva upp dem, sen ska jag läsa dem hundra gånger. jag kanske finner något som jag kan ändra. vi får se.
Jag är dålig på att:
♥ flörta
♥ vara sexig (det är skit svårt.)
♥ göra en kille intresserad av mig
♥ ha bra ögonkontakt (jag kan se någon upp till 5 sek i ögonen, sen känns allt suddigt, då måste jag kolla bort...)
♥ dansa
♥ vara som carrie bradshaw, eller samantha jones från SATC.
♥ vara snygg. alla tycker bara att jag är söt. Det säger de flesta... hehe.
♥ inte vara orolig, jag är ständigt orolig. inte kul
♥ vara smart
♥ vara ordentlig
men däremot, är jag duktig på att komma på saker, ha roliga fantasier och....vara galen? haha nej men jag vet inte vad ska skriva på slutet, så vi får säga att jag är också bra på att vara..söt. Eftersom. därför.
Så här kan ni se 10 saker som är dåligt om mig. blä.
kolla, jag ser ju skit smart ut ju. ha.
bild tagen av ina ballerina.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du e snygg ;) och smart, och HALLÅ, DANSA, du e ju jätteduktig på att dansa!! <3

2010-08-28 @ 15:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0