Vi är Sant Agur.

Sant Agur är en av min favorit ost.
Med det är inte bara smaken jag gillar, utseendet.
Den påminner på något sätt gamla roliga minnen. Det kan ju bero på att det är en blåmögel ost.
Och när vi tänker på mögel, tänker vi oftast på något gammalt.
shaya
Mögel. Ett gammal bild på Ina, Mig och Louise. Inne på Weekday. Från sexan.
shaya
Mögel två. Ina äter upp sin hamburgare. Det är ju helt fantastiskt att jag minns denna dagen, i alla fall lite.
Vi satt vid Hansas McDonald, vid de stora fönstren. Plötsligt om jag inte minns fel så kom det en man som vi började skratta åt. Varför vet jag inte. Från sexan
shaya
Mögel tre. Kall mysig dag efter skolan i Januari, Inas födelsedag.
Här har vi en söt liten Louise! Från sexan.
KRAAAAAAAAAAAMMMM!

Kommentarer
Postat av: louise

hahaha så söta bilder !!!! <3

2010-08-15 @ 20:03:51
Postat av: ina

wow vilka minnen!!! Så små vi var! Men jag äter faktiskt inte en hamburgare, utan en doughnut!

2010-08-19 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0