du är inte mig. jag är du.

jag duschade idag när jag hade tränat. jag luktade gott, då.
just nu luktar jag någon hemsk blandning mellan cigaretter och alkohol. usch nej, det luktar ej gott. Men jag har inget val, det får vara kvar.
samtidigt känns det bra, jag lever. jag gör saker som en tonåring ska göra. jag har kul.
idag var jag på någon fest, tror jag. det såg ut som en fest i alla fall. det var hemskt kul. såhär ska mina fredagar se ut. Frihets dagen: friday= free day
shaya
om jag kunde byta:
kropp: skulle jag byta med signe siemsen. hennes kropp är perfekt.
ansikte: jag vet inte, men jag skulle vilja ha jessica albas näsa i alla fall, och angelina jolies läppar.
hår: skulle inte vilja byta den, mitt hår är faktiskt ganska ok.
klädstil: åååh jag vet inte!
ögonfärg: bruna? som jag har nu?
hy färg: som jag har nu, olivfärgad...kanske ljusare.. eller jag vet inte.
sångröst/röst: norah jones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0