hejhejhej

shaya

bra musik.


Kommentarer
Postat av: miriam

jag brukar inte svara på enskilda kommentarer pga att det inte hjälper/kommer någon vart men nu gör jag det för första gången. jag kräver inte att du läser detta eller bryr dig.

först och främst -vi är inte emot invandrare. vi är emot sveriges invandringspoltik som helt enkelt inte har någon kategori i svensk politk men som vi vill skapa. sverige har inte de resurser för att ta in flera invandrare. vi har bostadsbrist och en enorm arbetslöshet som bara växter. vi får allt fler hemlösa. i dagens sverige toppar vi europa listan på att ta emot flyktingbarn där alla 60 som vi tar in per vecka behöver pengar, eget boende och jobb. allt detta kostar enormt mycket. samtidigt måste vi ge jobb och botad till tusentals svenska studenter som går ut skolan men som inte får det. vi skyller inte på någon, vi vill komma på fötterna igen. att vi är rasister är skitsnack. invandringsfrågan är en laddad fråga som egentligen inte borde vara det. den borde vara som vilken fråga som helst, ex miljöfrågan. en bra början är att bromsa invandringen med 95%, ta hand om våra svenska medborgare och invandrare som vi har här i sverige så vi kan få ett välmående samhälle för det har vi inte idag.

om du vill fortsätta denna diskution eller fråga någonting så kan du gärna maila mig istället [email protected], dock förstår jag om du inte gör det, jag har förlorat så många "vänner" efter valet, min familj har fått så mycket skit, trakasserier, mordhot och misshandel har förkommit av vänsteraktivister och median orkar jag inte ens nämna... dagens sverige har brytit mot mänskligarättigheter där yttrandefriheten ligger i centrum. detta får mig dock att vilja kämpa ännu mer för jag älskar politik och hatar odemokrati.

och ja Daniel Assai är min pappa (tror det var du som frågade om detta?) heh..



tack för dina fina ord om min blogg iallafall. det värmer

2010-10-23 @ 11:57:41
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: darya

snyggggggggggg

2010-10-24 @ 23:25:59
URL: http://missdarya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0