I don't have to leave anymore What I have is right here Spend my nights and days before Searching the world for what's right here

varför tror jag alltid att våran lilla gäng ska splittras? som glasskärvor?
jag oroar mig ständigt. jag tror det är för att jag gillar alla för mycket.
bara så ni vet, ni som älskar mig tillbaka. ni betyder så himla mycket.
det är ni som får mig tänka så bra, positivt och rätt.
det är ni som får mig att le och kunna tycka "varför dö när man kan leva?"
det är ni som alltid finns där, när jag gråter, får anfall.
det är ni som kramar mig och säger tyst "det kommer att bli ok".
ni är bäst, hoppas ni hör det. och ser det.
shaya

Kommentarer
Postat av: Tuva

gillar din kavalkad av alla fina bilder! Like it alot!

2010-10-02 @ 01:17:53
URL: http://lonesomemama.blogspot.com
Postat av: ina

Jag ser det, och jag hör dig! Jag älskar dig Shaya, är glad att vi är vänner. Och nej, vi kommer inte att splittras.Inte än. Om vi inte vill det så kommer det inte att hända. Och om det gör det, limmar vi ihop allting.

2010-10-02 @ 13:11:15
URL: http://lesautres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0